Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту




















Статистика

 

ЗВІТ

про підсумки навчання 5 – 11 класів Мелітопольської гімназії №5 за 2016-2017 н.р.

Звіт 2016-2017

 

До відома учнів та їх батьків!

Відповідно до пункту 6.8 Державних санітарних норм і правил "Гігієнічні вимоги до друкованої продукції для дітей", затверджених наказом Міністерства охорони здоров"я України від  18.01.2007 № 13  загальна вага підручників із розрахунку на один навчальний день у комплекті з шкільним приладдям, без ваги ранця або портфеля, не повинна перевищувати допустимих гігієнічних норм перенесення учнями ваги на відстань до 3 км: I-II класи - 1,5 - 2,0 кг;

III-IV класи - 2,0 - 2,3 кг;

V-VI класи - 2,3 - 3,0 кг;

VII-VIII класи - 3,0 - 3,5 кг;

IX-XI(XII) класи - 3,5 - 4,5 кг.

Вага кожного підручника не повинна перевищувати: для I-II класів - 300 г; III-IV класів - 350 г; V-VI класів - 450 г; VII-X класів - 500 г; XI-XII класів - 600 г. Збільшення ваги підручника можливе, але не більше ніж на 20 %.

Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних

закладів

(Лист Міністерства освіти і науки України від 29.10.07 № 1/9-651) (витяг)

Головним завданням сучасної загальноосвітньої школи є забезпечення умов для розвитку і саморозвитку кожного учня, що реалізується через оновлення змісту навчальних програм, інноваційних технологій організації навчально-виховного процесу, в тому числі й організації домашньої самостійної роботи.

Основною метою домашніх завдань є: закріплення, поглиблення і розширення знань, набутих учнями на уроці; підготовка до засвоєння нового матеріалу; формування в дітей уміння самостійно працювати; розвиток їх пізнавальних інтересів, творчих здібностей тощо.

Ефективність домашніх завдань визначається дотриманням певних вимог до їх організації:

  • розуміння учнями поставлених перед ними навчальних завдань;
  • врахування вікових та індивідуальних особливостей школярів, їх пізнавальних можливостей, специфіки кожного навчального предмета, складності матеріалу, характеру завдань та ін.;
  • формування загальнонавчальних умінь і навичок (уміння правильно розподіляти час, встановлювати послідовність виконання завдань, виділяти головне, використовувати попередньо вивчений матеріал, застосовувати наявні знання тощо).

Раціональна організація виконання домашніх завдань сприятиме збереженню здоров'я учнів, високого рівня функціонального стану їх організму протягом дня.

При визначені форм, характеру, змісту, обсягу домашніх завдань, методів їх організації необхідно враховувати специфіку навчального предмета, пізнавальні можливості учнів, їх вольові якості та уподобання тощо.

Домашні завдання можуть бути як усні, так і письмові; індивідуальні, що заохочують, стимулюють школяра до навчання, пізнання, розвивають індивідуальні здібності та інтереси дитини; групові та парні, що направлені на дослідницьку. пошукову, аналітичну роботу, співпрацю, співдружність тощо; репродуктивного. конструктивно-варіативного та творчого характеру.

Домашні завдання можна диференціювати в залежності від підготовки учнів, їх індивідуальних особливостей сприйняття, пам'яті, мислення, урізноманітнюючи при цьому зміст домашніх робіт та їх характер.

Згідно з Державними санітарними правилами і нормами влаштування. утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН 5.5.2.008-01), у 1-му класі домашні завдання не задаються. Обсяг домашніх завдань з усіх предметів має бути таким, щоб витрати часу на їх виконання не перевищували у 2-му класі 45 хв; у 3 класі - 1 години 10 хв; 4 класі - 1 год. 30 хв; у 5-6-му класах - 2,5 години; у 7-9 класах - 3 години; у 10-12 класах - 4 години.

 Форми перевірки домашнього завдання можуть бути різними: фронтальна, індивідуальна, колективна, само-, взаємоперевірка, творча тощо. Вибір форми контролю залежить від змісту, виду і мети домашнього завдання.  

Моніторинг успішності учнів 5 – 11 класів Мелітопольської гімназії №5 за І семестр 2016-2017 н.р.

 

Клас

Кількість учнів

Результати навчання

Пропуски

На 05.09.

прибуло

 

вибуло

На кінець

початковий

%

середній

%

достатній

%

високий

%

всього

Через хворобу та поважні причини

Без поважних причин

5 класи

98

1

 

2

97

 

 

15

16

48

49

34

35

5313

5313

 

6 класи

69

 

 

 

69

 

 

31

45

32

46

6

9

4030

3967

63

7 класи

91

1

 

 

92

 

 

59

64

21

23

12

13

6682

6682

 

8 класи

84

 

 

 

84

 

 

60

71

16

19

8

10

6355

6355

 

9 класи

67

1

 

3

65

 

 

35

54

22

34

8

12

5086

4879

207

5-9 класи

409

3

 

5

407

 

 

200

49

139

 

34

68

17

27466

27196

270

10 класи

47

3

 

2

48

 

 

18

37

21

44

9

19

3037

2872

165

11 класи

57

-

 

-

57

 

 

17

30

31

54

9

16

3440

3440

 

10-11 класи

104

3

 

2

105

 

 

35

33

52

50

18

17

6477

6312

165

5-11 класи

513

6

 

7

512

 

 

235

46

191

37

86

   17

33943

33508

435

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930


Українське ділове мовлення. Календар свят


Корисні посилання





































Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Copyright MyCorp © 2017Зробити безкоштовний сайт з uCoz